امام جمعه شهرستان سروآباد گفت: برای همیشه پاسدار خون شهدا هستیم چرا که ما از این شهیدان یاد گرفتیم که بگوییم ما انقلابی هستیم و برای همیشه پای این انقلاب خواهیم ماند.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۰۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ماموستا عبدالقادر حسینی امام جمعه شهرستان سروآباد صبح امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان سروآباد که در مسجد جامع روستای دزلی برگزار شد اظهار کرد: امروز همه آمده ایم تا بگوییم که شهیدان راهتان مستدام باد.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رزمندگان و شهدای این مناطق با اراده‌ی فولادین از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی دفاع کردند تا نگذارند یک وجب از خاک این مناطق به دست دشمنان بعثی بیفتد.

وی افزود: روستای دزلی همواره محل تاخت و تاز بعثی غراق بوده، اما با وجود مردم و نیرو‌های جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جان و مال و ناموس خود دفاع کردند و این امنیت حاصل مجاهدت‌های رزمندگان و خون شهیدان است و همواره این افتخار این را دارد که قدمگاه پر خیر و برکت مقام معظم رهبری بوده است.

وی در پایان گفت: برای همیشه پاسدار خون شهدا هستیم چرا که ما از این شهیدان یاد گرفتیم که بگوییم ما انقلابی هستیم و برای همیشه پای این انقلاب خواهیم ماند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات