خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی همایش حکمت مطهر با حضور سخنران حجت السلام والمسلمین سیدهاشم موسوی و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان سرایان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد در همایش حکمت مطهر شهرستان سرایان با تبریک ماه رمضان درباره اهمیت و جایگاه بسیج و سپاه سخن گفت و اظهار داشت:عصبانیت دشمن از سپاه نشانه کارکرد درست وحرکت درست این مجموعه است.

وی افزود:آنچه این نیرو را در داخل و خارج کشور متمایز کرده است،کارکر معنوی وجهادی سپاهیان وبسیجیان است.


وی با اشاره به شخصیت شهید مطهری در دوران انزوای حوزه و دانشگاه گفت:علامه شهید مرتضی مطهری بازمان شناسی ودرک درست از شرایط روز جامعه در عرصه دین و سیاست ورود کرد .

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد به تشریح ملاک های استاد مطهری پرداخت و افزود:او علاوه بر این که یک شخصیت عرفانی بود دارای تقوای سیاسی بود.به گفته وی با کنار رفتن تقوا نفاق شکل میگیرد.ناطق ابعاد تقوا رادر زندگی سردار شهید برونسی مورد اشاره قرار داد و«اقدام به موقع»رایک ملاک مهم این شهید دانست و«مجاهد راه خدا»بودن در کنار جهاد علمی از ویژگیهای شهیدانی چون استاد مطهری بیان کرد.

سخنران این مراسم،حفظ روحیه جهادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: رونق تولید وجهاد اقتصادی فرمایش موکد رهبری در سالیان اخیر است ولی چرا موتور اقتصادی مقاومتی راه نمی افتاد چون روحیه جهادی نیست.

ناطق در ادامه با بیان اینکه«علم و دانش یک پله ترقی است»افزود:تقویت بنیان های فکری واعتقادی در بسیج و سپاه باید مورد توجه قرار گیرد ولازمه آن «خداشناسی ودشمن شناسی،بصیرت داشتن و پاسداری از انقلاب، حفاظت از انقلاب ودستاور های انقلاب،تبیین شرایط در برابر جریانات وتفکرات غربی و‌.‌‌.. است.

در پایان ازمربیان و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها