معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

مدیران باید برنامه محور باشند/کمیسیون ماده ۱۰۰ یعنی فروش حق مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران باید برنامه محور باشند گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ در واقع یعنی شهر فروشی و فروش حق مردم و بنده در این مورد اعتقادی ندارم.
کد خبر: ۹۱۳۴۲۲۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مدیران باید برنامه محور باشند/کمیسیون ماده ۱۰۰ یعنی فروش حق مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست با شهرداران و روسای شورای اسلامی شهر‌های شهرستان شاهرود در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان در سخنانی با بیان اینکه در صورت امکان در آینده یک روز در هفته را برای حضور در شاهرود اختصاص می‌دهیم و آماده ایم تا جلسه کمیسیون ماده ۵ استان را به همراه بازدید از شاهرود، در این شهر برگزار کنیم اظهار کرد: تا کنون ۳ بار به کالپوش و ۲ بار به شهرستان شاهرود سفر داشتم و می‌توان گفت: شاهرود را شهری پویا و سرزنده دیدم.
وی افزود: مردم شاهرود مردمانی فعال، خونگرم و پای کار هستند که نمونه مشارکت و حضور موثر آن‌ها را در مقوله فرودگاه شاهرود مشاهده کردیم. شاهرود به عنوان یک شهر دانشگاهی می‌تواند کارخانه تولید نیرو و مدیر باشد.
معاون استاندار سمنان خاطر نشان کرد: شهرداران و شورا‌های شهر شهرستان شاهرود، نیاز است تا از نخبگان دانشگاهی به صورت فعال استفاده کنند.
وی افزود: همایش شهرداران با حضور استاندار طی هفته آینده برای بررسی موارد، مسائل و مشکلات شهرداری‌ها برگزار می‌شود و برگزاری همایش بخشداران و معاونین عمرانی فرمانداری‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.
فخری تصریح کرد: مدیران ما باید برنامه محور باشند و به دلیل ضعف ساختاری به واسطه نبود برنامه زمانبندی عملیاتی شده، نقصان در مدیریت شهری ما مشهود است.
معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: یکی از کار‌هایی که شهرداری شاهرود باید در دستور کار قرار دهد این است که آب‌های سطحی جمع آوری شده و به رودخانه داخل شهر هدایت شود.
وی ادامه داد: مرتفع سازی در داخل شهر‌ها بر اساس پهنه‌های معابر طراحی و تدوین شده است.
فخری افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ در واقع یعنی شهر فروشی و فروش حق مردم و بنده به این مورد اعتقادی ندارم و نیاز است تا در کمیسیون ماده ۵، راه‌های درآمد زایی قانونی برای شهرداری‌ها را تامین کرد.
وی اضافه کرد: شهرداران و معاونین عمرانی فرمانداری‌ها مطالبه گر باشند و ارتباط خود را با حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تقویت کنند و ما آمادگی داریم تا مشکلات و موارد آنان را به صورت جدی و مستمر با حضور آنان پیگیری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار