خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با بیان اینکه شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی است، گفت: 12 اردیبهشت ماه، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان و چهلمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری، فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۲۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامیمریم طلایی اظهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با بیان اینکه شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی است، اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان و چهلمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری، فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی است.

وی در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی بیان داشت: در این هفته برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، بصیرت‌افزایی ، تربیت و تعالی، نشست های علمی حکمت مطهر و همچنین برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم و جمکران اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد و بیان داشت: برگزاری نشست‌های علمی و تبیین اندیشه، سیره و شخصیت شهید مطهری، پیاده‌روی و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر صالح آباد، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس، حضور بسیجیان در نماز پرشکوه جمعه و عطرافشانی مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: برگزاری محافل انسی با قرآن و ختم صلوات به یاد شهید مطهری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع سیره و سبک زندگی شهید مطهری از سایر برنامه‌های این حوزه در این هفته است.

طلایی عنوان کرد: ما باید راه این استاد شهید که نماد سبک زندگی اسلامی  است را الگوی خود قرار دهیم و امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار و اندیشه های ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام و منویات امام خامنه ای (مدظله العالی) برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات