خبرهای داغ:

شهدای عربستان به خاطر علاقه به اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند

روحانی مبارز اهل حجاز عربستان گفت: رنج‌هایی که شیعیان عربستان از طرف رژیم آل‌سعود متحمل می‌شوند بسیار سخت است، آن‌ها توطئه‌هایی پی‌درپی را از طرف این حکومت متحمل شدند که هدف این توطئه‌ها از بین بردن شیعیان است.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۴۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شیخ الاحمد حجازی روحانی مبارز اهل حجاز عربستان عصر امروز در مراسم اعلام انزجار ازجنایات جدیدآل سعود که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جنایت رژیم آل سعود اظهار داشت: این شهدای عزیز در راه اسلام جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: رنج‌هایی که شیعیان عربستان از طرف رژیم آل‌سعود متحمل می‌شوند بسیار سخت است، آن‌ها توطئه‌هایی پی‌درپی را از طرف این حکومت متحمل شدند که هدف این توطئه‌ها از بین بردن شیعیان است.

روحانی مبارز اهل حجاز عربستان تصریح کرد: این شهیدان محب اهل بیت (ع) بودند و به خاطر این موضوع توسط رژیم آل سعود به شهادت رسیدند.

حجازی ادامه داد:آخرین جرائم رژیم آل‌سعود در حق شیعیان عربستان اعدام ۳۳ نفر از شیعیان این کشور با تهمت‌های دروغین بود، آن‌ها به‌صورت عادلانه محاکمه نشدند و از داشتن وکلا برخوردار نبودند.

وی بیان کرد: شیخ عطیه از علمای قطیف بود که در جده سکونت داشت و به نشر معارف اهل بیت (ع) می‌پرداخت (ع) و در راه تبیین معارف دینی به شهادت رسید.

روحانی مبارز اهل حجاز عربستان خاطرنشان کرد: شیخ عطیه توسط رژیم آل خلیفه دستگیر شد و سرش را از بدن جدا کردند و به شهادت رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار