فرمانده سپاه اسکو در جمع معلمان این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: اسلام برای همه عرصه های بشری فکر و برنامه دارد و می تواند با تربیت انسان های صالح، خداجوی و آگاه، آن ها را به سعادت ابدی رهنمون سازد و در حقیقت صلاح و فساد یک جامعه به دست مربیان و معلمان آن جامعه است.
کد خبر: ۹۱۳۴۳۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: در این مرحله از انقلاب اسلامی مسئله فرهنگ و تعلیم و تربیت، مسئله اول نظام و نقش معلم و مربی در جامعه ما، نقش طراز اول است و باید برای ارتقای جایگاه معلمان و برطرف کردن مشکلات آنان کمر همت بست تا نسل آینده، اسلامی و پویا و شاداب باشد.

وی با قدردانی از معلمان و مربیان، ادامه داد: امیدوارم این قشر زحمتکش قدر تعلیم و تربیت و فعالیت در سنگر فرهنگی را بدانند و با تربیت اسلامی و صحیح فرزندان این مرز و بوم، زمینه ظهور آن معلم بزرگ جهانی را فراهم سازند.

رشیدی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع معلمان، تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا به وسیله اجرای سند 2030 در نظام آموزش و پرورش کشور بتوانند برای خود سرباز تربیت کنند ولی با کمک خداوند  و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری معلمان توطئه آن ها نقش برآب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها