استاندار تهران در همایش نقش شوراها در توسعه شهرستان ری شرکت نمی کند

استاندار تهران مخالف رویکردهای تجملاتی است و با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکنون نسبت به برنامه های هزینه بر که از سوی استانداری تقبل شده مخالفت کرده و اجازه این چنین برنامه ها و همایش ها را نمی دهد .
کد خبر: ۹۱۳۴۳۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

   به گزارش سپاه تهران بزرگ خبرگزاری بسیج، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استاندار تهران اظهار داشت: دکتر  محسنی بندپی استاندار تهران همانطور که مطلعید به همایش شهرداران استان تهران در شهر مقدس مشهد واکنش نشان داد و به شدت مخالف رویکردهای پرهزینه و تجملاتی است و با توجه به شرایط خاص اقتصادی تاکنون نسبت به برنامه های هزینه بر که از سوی استانداری تقبل شده مخالفت کرده و اجازه این چنین برنامه ها و همایش ها و نشست ها را نمی دهد .

بابایی نمونه بارز این گونه برنامه ها را به برنامه تجلیل از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در هتل های اسپیناس واستقلال اشاره کرد که این برنامه ها به دلیل هزینه بر بودن کنسل شد .

وی تاکید کرد: در نگاه  استاندار تهران هیچگونه تغییری بوجود نیامده و قطعا در  دومین همایش نقش شوراها در توسعه شهرستان ری که روز شنبه در سالن اجتماعات فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار می شود سخنرانی نخواهند داشت و درواقع در این نشست حضور نخواهند داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار