رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار داشت: بسیجیان علاوه بر تأثیر گذاری در حوزه های مختلف باید بتوانند با آرایش جنگی که سفارش مقام معظم رهبری است به عنوان افسران‌ جنگ نرم با هجمه های دشمن در حوزه رسانه نیز مقابله کنند.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۳۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در نخستین جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه و هیأت اندیشه ورز این استان که با حضور اعضای عالی شورای بسیج رسانه، مدیران‌کانون ها و نخبگان رسانه در سالن‌ جلسات‌ فرماندهی سپاه البرز برگزار شد،گفت: تشکیل جبهه متحد رسانه های انقلابی جهت آگاهی بخشی به مردم و مقابله با هجمه های دشمن امری ضروری است تا بتوانیم گام مؤثری در جهت رفع دغدغه های مردم در زمینه های شهری، رسانه ای و سیاسی برداریم.

بسیجیان باید بتوانند با آرایش جنگی با هجمه های دشمن در حوزه رسانه مقابله کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: بسیجیان علاوه بر تأثیر گذاری در حوزه های مختلف باید بتوانند با آرایش جنگی که سفارش مقام معظم رهبری است به عنوان افسران‌ جنگ نرم با هجمه های دشمن در حوزه رسانه نیز مقابله کنند.

نوروزی فر با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر برخی گفتمان ها مانند انقلاب اسلامی، خانواده و همچنین تشکیل هیأت اندیشه ورز تأکید دارند، افزود: در صورتی که خواهان‌ پیشرفت باشیم، ما نیز باید بر این‌گفتمان‌ ها نیز تأکید داشته باشیم تا بتوانیم در جامعه مؤثر واقع شویم.

وی با اشاره به این مطلب که بیشتر افراد جامعه، بسیج را تنها با بعد نظامی می شناسند در حالیکه این نهاد در ابعاد مختلف نقش آفرینی می کند، اظهار کرد: جامعه هدف بسیج رسانه متشکل از فعالان، مدیران، مستند سازان، منتقدان و نویسندگان‌ است و برای هم اندیشی نخبگان نیازمند اتاق فکری هستیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: در مواقعی که نیاز به امید بخشی در جامعه احساس شود، رسانه ها نقش کمک رسان دارند و در شناختن‌ آسیب های مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی که امروز درگیر آن هستیم می توانند راهگشا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها