با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه بین‌ المللی عکس سلامت روان در زنجان

پنجمین جشنواره بین‌ المللی عکس سلامت روان عصر شنبه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۴۴۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این جشنواره با هدف افزایش سطح سواد سلامت روانی، اجتماعی جمعیت عمومی، افزایش شاخص‌های سلامت روان، افزایش سطح سواد سلامت روان در مخاطبین خاص و حساس کردن آنان به موضوع سلامت روان و استفاده از فرصت‌ها، کاهش انگ و تبعیض در جامعه نسبت به اختلالات روانپزشکی برگزار شده است.

 

نمایشگاه بین ‌المللی عکس سلامت روان در مجموعه فرهنگی - تاریخی شهرداری (کارخانه کبریت سابق) واقع در خیابان صفا زنجان برپا شده است.

 

در این دوره از جشنواره، سه هزار و 124 عکاس از 78 کشور با 18 هزار و 358 عکس های خود را ارسال کردند که در مقایسه با دوره قبلی رشد 17 درصدی به لحاظ تعداد عکاس شرکت کننده و رشد 15 درصدی در تعداد عکس‌ها دارد.

 

ارتباط بین هنر و سلامت امری مهم تلقی می‌ شود که با برگزاری اختتامیه این رویداد مهم در استان، سفیران کشورهای عکاسان برگزیده حضور خواهندداشت و علاوه بر آن سازمان جهانی بهداشت (WHO) حامی مالی این جشنواره است.

 

آیین پایانی پنجمین جشنواره بین‌ المللی عکس سلامت روان صبح یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 1398 در مرکز همایش‌های بین‌ المللی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برگزار خواهد شد.

 

افتتاح رسمی کلینیک شفیعیه شهر زنجان، افتتاح 44 طرح مراکز بهداشتی درمانی، خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت و رونمایی از 11 آمبولانس پیشرفته از برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان زنجان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار