خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه میانه، ترور شهید مطهری را ترور یک تفکر دانست و گفت: شهید مطهری یک نفر نبود بلکه یک ملت بود و ترور ایشان، ترور تفکر بود نه شخصیت
کد خبر: ۹۱۳۴۴۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور با اشاره به جایگاه والای معلمی و اهمیت تعلیم و تربیت، اظهار کرد: رسالت معلم به قدری بالاست که باید آخرین هدیه به او تعلق گیرد و آن چیزی نیست جز آمرزش الهی.

وی همچنین با تبیین بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب، بر لزوم قدرت افزایی در کشور تاکید کرد و افزود: اگر امروز ما به این موضوع نیاندیشیم فردا از کشوری همچون جیبوتی که بدون عینک در نقشه جهان قابل مشاهده نیست هم مورد تهدید قرار خواهیم گرفت.

هاشم پور با تاکید بر نقش جوانان در طول دوران انقلاب، بر ضرورت تلاش این قشر برای تبدیل نقاط ضعف 40 سال گذشته انقلاب به قوت و فرصت آفرینی برای رشد کشور تاکید کرد و گفت: در بیانیه گام دوم نیز بیشترین تاکیدات بر جوانان است و این نشانی از اهمیت این قشر در رشد و توسعه و ماندگاری کشور و انقلاب دارد.

 همایش تجلیل از اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی با حضور بیش از 200 نفر از فعالان بسیج، اساتید و مربیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات