مربی و هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع):

شهید مطهری مرزدار فرهنگی و عقیدتی سیاسی بود/تبیین گام دوم انقلاب؛ جنبه عملی نیاز دارد نه شعاری؟!

مربی و هادی سیاسی سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از معلمان، مربیان عقیدتی، نظامی و هادیان سیاسی تربت‌جامی در اهمیت مقام شامخ شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در «سپاه - بسیج» بیان داشت: قشر فرهیخته فرهنگی که در خط مقدم تبیین گام دوم انقلاب هستند باید هرروز به مسائل قرآنی، دینی، اخلاقی، عقیدتی، سیاسی و... اسلام ناب تجهیز شوند.
کد خبر: ۹۱۳۴۵۴۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، «حسین خسروی» در آیین تجلیل از معلمان، مربیان عقیدتی، نظامی و هادیان سیاسی تربت‌جامی با اشاره به مزین نمودن سال به شعار «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب متذکر شد: باید این شعار‌ها و به‌خصوص تبیین گام دوم انقلاب در بیانیه سال گذشته ایشان در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، باید جنبه عملی به خود بگیرد، نه جنبه شعاری و هم‌اندیشی که امروز فاصله گرفتن از مطالبه‌های به‌حق معظم له در برخی مسئولان به یک معضل بزرگ در جامعه تبدیل‌شده است.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در «سپاه- بسیج» افزود: استاد شهید مرتضی مطهری مرزدار فرهنگی و عقیدتی سیاسی بود، بر اخلاص و عظمت این شهید والامقام همین بس که در کنار همه‌ی تألیف کتاب‌های بزرگ فلسفی، عقیدتی، سیاسی و... کتاب داستان راستان را می‌نویسد.

وی با تبیین اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه و اشاره آن در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: آمریکایی‌ها در منطقه به دریوزگی افتاده‌اند، دوشیدن حکام خون‌ریز سعودی، بیرون راندن آنان از عراق، سوریه و... با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت و قاسم سلیمانی‌ها نشانه بزرگ این دریوزگی است.

«خسروی» در این محفل بصیرتی و روشنگری با اشاره تذکر رهبر معظم انقلاب دیدار با معلمان و فرهنگیان مبنی بر هدف اجرای سند ۲۰۳۰؛ تربیت سرباز و رعیت برای آمریکا و انگلیس است خاطرنشان کرد: کار و منش رهبر فرزانه انقلاب، پیغمبری و امام زمانی است، به‌طوری‌که با همه هجمه‌های گسترده، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اطلاعاتی و... دشمنان انقلاب، معظم له در مقاطع گوناگون با رصد و دشمن‌شناسی نقشه شوم آنان را به مسئولان گوش زد می‌کند.

وی در همین باره خطاب به معلمان توصیه کرد: اگر اصل سند استعماری ۲۰۳۰ در آموزش‌وپرورش ما اجرا شود، یعنی این‌که معلمان عزیز ما از نظام اسلامی حقوق می‌گیرند، اما سرباز آمریکایی و انگلیسی تربیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: پس بنابراین قشر فرهیخته فرهنگی که در خط مقدم تبیین گام دوم انقلاب هستند باید هرروز به مسائل قرآنی، دینی، اخلاقی، عقیدتی، سیاسی و... اسلام ناب تجهیز شوند تا به جامعه، دانش‌آموز، دانشجو و ... بصیرت و آگاهی درست دهند.

گفتنی است: آیین تجلیل معلمان، مربیان عقیدتی، نظامی و هادیان سیاسی تربت‌جامی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در «سپاه - بسیج» به‌ویژه یاد و خاطره‌ی معلم شهید استاد مرتضی مطهری و ۲۰ شهید فرهنگی، تبلیغی و عقیدتی با حضور امامان جمعه موقت، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، فرهنگی، تبلیغی، عقیدتی، سیاسی، بسیجیان و دانش آموزان در هیات رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها