خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ گفت:با توجه به ضرورت تربیت مشاور اسلامی در سطح حوزه و پایگاه ها و اهتمام بسیج خواهران بر تقویت مساجد برای مرتفع کردن مشکلات مردم در حوزه مشاوره، نفراتی با تحصیلات روانشناسی دعوت به همکاری شده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۵۸۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج جامعه زنان کشور با حضور در ناحیه مقاومت مقداد تهران بزرگ از روند آموزش مشاورین بسیجی بازدید کرد. در این بازدید که به همراه مدیر فرهنگی این سازمان و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه تهران بزرگ برگزار شد مینو اصلانی ضمن حضور در مرکز آموزشی به سؤالات و دغدغه های شرکت کنندگان حاضر در کلاس ها پاسخ داد و آنها را پیش قراولان کار بزرگ مشاوره بسیج به خانواده ها دانست.

در حاشیه این دیدار فاطمه بغدادی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ به عنوان میزبان، در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس در خصوص این برگزاری این دوره گفت: امروز یکی از روزهایی است که دوره مشاورین اسلامی در سپاه تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تربیت مشاور اسلامی در سطح حوزه و پایگاه ها و اهتمام بسیج خواهران بر تقویت مساجد که مأمن حضور مردم و مورد اعتماد اهالی محل باشد تا جایی که برای مرتفع کردن مشکلات خود به مساجد رجوع کنند، نفراتی با تحصیلات روانشناسی و رشته های مرتبط با آن را شناسایی و دعوت به همکاری کردیم تا مراکز مشاوره اسلامی را در سطح مساجد راه اندازی کنیم.

مسئول بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ، با بیان اینکه در سطح شهر تهران ۵۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند، بیان کرد: برای سنجش اطلاعات این نفرات دوره توانمندسازی برگزار کردیم و بر اساس سنجش سطح توانمندی شان، آموزش و به کار گیری خواهیم کرد.
بغدادی در پایان گفت: در حال حاضر ۶۰ مسجد در تهران شروع به فعالیت کرده و ان شاء الله این دوره ادامه خواهد داشت و با برگزاری دوره های جدید و با استفاده از علم روز اساتید مجرب، اطلاعات مشاورین خود را به روز خواهیم کرد. /طنین یاس

ارسال نظرات