رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای بهبود شاخص سلامت در دو بعد سلامت جسمی و روانی در سطح شهرستان استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۳۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان از انعقاد تفاهم نامه بین کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این همکاری ارتقا و افزایش سطح سلامت جسمی و روانی در شهرستان و همچنین خدمت رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان است.
وی تصریح کرد: طبق این تفاهم نامه تیم پزشکی و سلامت خانواده به مدت هفت روز در محل کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) مستقر می‌شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: ویزیت و آزمایش رایگان، مشاوره و روانشناسی، مشاوره تغذیه، بررسی بهداشت فردی و خانواده، مشاوره مامایی و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت جهت اعضا از جمله خدماتی است که به مردم ارائه می‌شود.
مهدیان گفت: ۵۶ کانون فرهنگی و هنری در سطح شهرستان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت در راستای بهبود فرهنگ عمومی جامعه اعم از توسعه فرهنگی و توسعه سلامت جسمی و روانی استفاده کرد.
وی تصریح کرد: فضای کانون‌های مساجد به دلیل حضور جوانان محیط مناسبی برای اجرای برنامه‌های نو و خلاقانه مانند برگزاری کلاس‌های بهیاری، امداد و نجات و... با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی است.
یادآور می‌شود پایگاه کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) در شهرک کوثر شهر شاهرود واقع شده است.
 
از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای بهبود شاخص سلامت
ارسال نظرات
پر بیننده ها