مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق شعار سال با محوریت رونق تولیدات فرهنگی و هنری پیشگام خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۳۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پیشگام در تحقق شعار سا gبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به تحقق شعار سال، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق شعار سال با محوریت رونق تولیدات فرهنگی و هنری پیشگام خواهند بود.
وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی برنامه‌های متعددی را در سطح استان برگزار می‌کنند، ابراز داشت: امیدواریم با این تعامل بتوانیم در سال جاری برنامه‌های شاخصی را با محوریت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان همچنین با اشاره به تاکید ویژه به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با هدف جذب جوانان به مساجد تشکیل شده است و بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه کانون‌های مساجد را در زمینه توجه به حوزه جوانان بیش از گذشته می‌کند.
حدادیان با اشاره به برگزاری اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآنی خورشید آل یاسین در شاهرود، بیان کرد: این جشنواره قرآنی که توسط کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) شاهرود برگزار شد نمونه بارز توجه به جوانان و نوجوانان در حوزه دینی و فرهنگی می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این نشست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر و روستا‌ها دانست و افزود: فعالیت کانون‌های مساجد در سطح شهر‌ها و روستاها، ظرفیت بسیار بزرگی برای اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و هنری است.
رضا مهدیان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی خورشید آل یاسین در شاهرود گفت: این جشنواره قرآنی یکی از برنامه‌های شاخص در حوزه قرآنی کانون‌های مساجد در سطح استان است که خوشبختانه در این سال‌ها با استقبال نوجوانان و جوانان مواجه بوده است.
وی افزود: تعامل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با انجمن‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می‌تواند در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بسیار موثر باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها