فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری هشتمین برنامه ترتیل ­خوانی نوای ملکوت در روزهای ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر همراه با پخش مستقیم از سیمای مرکز بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۶۸۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی و در دهه پنجم انقلاب اسلامی در همه مساجد و حسینیه ­ها در ماه مبارک رمضان برخلاف تمام توطئه­ ها و نقشه ­های دشمنان انقلاب اسلامی، فرهنگ تعالیم اسلام و قرآن مجید و ندای ملکوتی قرآن از مساجد و حسینیه ­ها طنین ­افکن است که این مسئله برای انقلاب اسلامی و دوستان آن بسیار گران ­بها و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه 20 دقیقه برنامه تفسیر قرآن کریم و تلاوت یک جزء قرآن مجید- توسط قاریان هم استانی و با تجربه که از طرف مجمع عالی قرآن کشور دارای مجوز هستند- برگزار می شود که این برنامه ­ها هر روز از ساعت 16 آغاز می ­شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: تلاوت مجلسی قرآن کریم همراه با قرائت دعای روزهای ماه مبارک رمضان ساعت 16:30 هر روز آغاز و در ادامه از ساعت 17 تفسیر قران کریم برگزار می ­شود.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: ترتیل­ خوانی قرآن کریم رأس ساعت 17:30 هر روز آغاز می ­شود که در پایان این برنامه­ ها، پرسش­ هایی نیز از محتوای برنامه ­های همان روز طرح و به کسانی که به این پرسش ­ها پاسخ دهند جوایزی اعطا می­ شود.

وی افزود: امسال علاوه بر برگزاری برنامه ترتیل­ خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله، مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز با میزبانی سپاه امام صادق علیه ­السلام در جایگاه نماز جمعه بندر بوشهر برگزار می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها