رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا گفت: انقلاب اسلامي ما بر پايه باورهاي ديني شكل گرفت؛امام خامنه اي (مدظله العالي) فرمودند:جوان ها با تاريخ،مباني و معارف انقلاب آشنا شوند.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۳۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دكترسید علیرضا ادياني؛ رياست سازمان عقيدتي سياسي ناجا امروز در مراسم گرامي داشت هفته عقيدتي سياسي در حسينيه تيپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش مهم دين و مكتب اظهارداشت: عقيدتي صرفاً آموزش نيست و تنها گفتني نيست، بلكه چشيدني است و بايد در عمل و رفتار نمود داشته باشد.

 

وي از بزرگواري امام خميني (ره) ياد كرد و افزود: انقلاب اسلامي ما بر پايه باورهاي ديني شكل گرفت؛امام خامنه اي (مدظله العالي) فرمودند:جوان ها با تاريخ،مباني و معارف انقلاب آشنا شوند.

 

حجت الاسلام ادياني به اُنس و مودت جوانان استان هاي مختلف در دوران دفاع مقدس اشاره و تصريح كرد: در حادثه سيل آن عقيده، دين و ايمان دل هاي بسيجي ها،حزب اللهي، نيروهاي مسلح و مردم سراسر كشور را به هم پيوند داد و در پلدختر گرد هم جمع كرد.

 

وي تأكيد كرد: شدت خسارات در پلدختر زياد بود اما به همت همين نيروهاي جهادي و بسيجي در سريعترين زمان ممكن خيابان ها و منازل مردم از آن حجم عظيم از گل و لاي  پاكسازي شد.

 

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با ابراز اين كه ايمان و اعتقاد و باور ديني موجب پيروزي ما در جنگ تحميلي شد، عنوان داشت: ارزش سپاه به به ميزان سلاح و امكانات او نيست بلكه ميزان اقتدار معنوي و تضرعشان به درگاه الهي موجب ارزش اين نهاد است.

 

در پايان اين مراسم از مديران نمونه عقيدتي سياسي سپاه استان تجليل شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات