ضرورت حضور معلمان در فضای مجازی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: معلم جهادگر عرصه کارومبارزه با جهل وبیسوادی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۳۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، قاسم ولی زاده امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان برتر لرستان اظهارداشت: حقوق فرهنگیان باید قبل از سایر اقشار پرداخت شود برای اینکه ما در جامعه ای اسلامی زندگی می کنیم وحاکمیت ما بر گرفته از مبانی دین مبین اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که رهبرمعظم فرمودند انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، افزود: نماد فرهنگی بودن معلم است و فرهنگیان پیشتاز بوده اند پس باید حق آنها بیش ازدیگر افراد جامعه باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه انتظار معلمان از جامعه این است که به عنوان گروه مرجع باشند و به مقام آنها ارج نهیم ونابرابری ها را رفع کنیم، عنوان کرد: آموزش وپرورش کهن ترین نهاد تربیتی ومقدم بر سایر نهادهای جامعه است ومعلم پرورش دهنده انسان ها وسرمایه انسانی است که خود مقدمه سایر سرمایه ها و زمینه ایجاد جامعه ای قوی است.

 

وی بیان کرد: معلم تنها شغلی است که می سوزد اما نمی سوزاند، هدایتگر و کشتی نجات و راه خوبی و سعادتمندی را نشان داده و پایه گذار تمدن نوین است.

 

ولی زاده با اشاره به اینکه می تواند تولید علم کند وجامعه را در بخشهای مختلف هدایت کند، عنوان کرد: امروزه موضوع فناوری اطلاعات وفضای مجازی مطرح است ومهمترین قشری که می تواند مغز این تکنولوژی باشد معلم است.

 

وی با بیان اینکه معلم جهادگر عرصه کار و مبارزه با جهل و بیسوادی است، خاطرنشان کرد: انتظارات جامعه از معلمین این است که سطح آگاهی آنها بالا رود و دانش افزایی وکار آفرینی داشته باشند و مهارت های مختلف زندگی را به دانش آموزان بیاموزند و الگوهای رفتاری مناسبی برای آنها باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: معلمان باید مطالبه گر باشند تا حقوق آنها تحقق یابد از طرفی حاکمیت نیز مطالبات آنها را بشناسد و نگاهی متفاوت نسبت به منتقدش داشته باشد چرا که منتقد از جنس فرهنگی ضمن انتقاد راهکار هم دارد.

 

وی افزود: معلم مرجع جامعه است و برگشتن به این نقش مستلزم استقامت و دانش افزایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات