معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب ۳۵ اکیپ از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه لغایت ۱۷ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان لرستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریبرز حسامی امروز در جمع خبرنگاران  بیان داشت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب ۳۵ اکیپ از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه لغایت ۱۷ خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان لرستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این طرح بازرسان این سازمان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان و سایر نهادها کار نظارت بر کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان را تشدید خواهند کرد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در قالب این طرح کلیه واحدهای صنفی اعم از عمده فروش و خرده فروش موظف به نصب نرخ مصوب و قیمت رسمی در مغازه های خود بوده و هر دو نسبت به صدور فاکتور اقدام نمایند در غیر این صورت در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

حسامی اظهار داشت: از کلیه مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند و بازرسین سازمان در کمترین زمان به محل مراجعه و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل تعزیرات حکومتی پرونده تشکیل و رای نهایی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات