خبرهای داغ:
در راستای همکاری در کارهای فرهنگی هنری و انعکاس به موقع اخبار و تصویر برداری در پنجمین کنگره شعر ملی خلیج فارس از نماینده و خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان برادر محمدرضاشعبانی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۴۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان مراسم تجلیل از اعضای کمیته پنجمین کنگره شعر سراسری ملی خلیج فارس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش نماینده و خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در جهت همراه در برگزاری کنگره شعر ملی خلیج فارس نهایت همکاری و حمایت را داشت مورد تجلیل قرار گرفت و لوح سپاس به برادر محمدرضا شعبانی از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اهداء شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ضمن اهداء لوح تقدیر ، یک بسته فرهنگی نیز به خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان داده شد و ازاینکه در بسیج هنرمندان و انجمن های هنری در تمام برنامه ها و مراسمات همکاری مستمر دارد بصورت ویژه تقدیر نمود.

خبرنگار بسیج نیوز هندیجان در باره کیفیت کنگره شعر ملی خلیج فارس عنوان کرد: از سال ۱۳۹۳استارت کنگره شعر ملی خلیج فارس به مناسبت روز گرامیداشت خلیج فارس با دعوت از شاعران بسیجی و غیر بسیجی سراسر کشور انجام گرفت و این برنامه شعرملی هر ساله با شکوه خاصی با موضوع خلیج فارس، شهدا و ایثارهای مرزبانان دریایی خلیج فارس شهرستان هندیجان انجام می گیرد.

حضور بسیحیان ، خانواده های شهدا و فرهنگیان، هنرمندان و مخصوصا شاعران انجمن شعر و بسیجیان شاعر جلوه خاصی به پنجمین کنگره شعر ملی خلیج فارس داده بود و امیدوارم هر ساله کیفیت کنگره شعر ملی خلیج فارس بهتر از قبل با همکاری مسئولان ، شاعران و فعالان فرهنگی اجرایی شود وهمچنین از اعضای کمیته پشتیبانی و اجرایی کنگره ملی شعر خلیج به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها