به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی انجام شد

برگزاری مراسم هفته عقیدتی سیاسی درسپاه دیواندره

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسمی بااین عنوان درسالن آمفی تئاتراداره ارشاداسلامی این شهرستان و با حضور جمعی ازمسولین ادارات و پرسنل و بسیجیان سپاه دیواندره انجام شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۷۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسمی با این عنوان درسالن آمفی تئاتراداره ارشاداسلامی این شهرستان وباحضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان-فرماندارشهرستان-امام جمعه وجمعی ازمسولین ادارات وپرسنل وبسیجیان سپاه دیواندره انجام شد.

دراین مراسم مهندس خوش اقبال ضمن اشاره به رشادت‌های رزمندگان سپاه درطول سال‌های پس ازانقلاب سپاه رانهادی برآمده ازمتن مردم عنوان کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام منتشلومسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیوانده گفت:شهید مطهری همیشه بادفاع از مبانی و مرز‌های عقیدتی و اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در این راه خون پاک خویش را تقدیم کرد.

وی تصریح کرد: شهید مطهری اسوه علم، تقوا و معرفت است که باید بیش از پیش پاسداران و بسیجیان با شخصیت آن شهید آشنا شوندورزمندگان سپاه بابهره مندی ازمولفه اعتقاد، عقیده و جهاد در راه خدا، خودشان را نمونه کرده اند و سرمشق همه آزادیخواهان جهان قرار گرفته اند.

درپایان این مراسم از ۴۵ نفراز مربیان، اساتید ،فعالین قرآنی وهادیان سیاسی تقدیرشد.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار