فرهنگیان آموزش و پرورش کردستان با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند

در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از فرهنگیان استان با حضور در مزار شهدای معظم، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۴۸۸۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء، صبح امروز با حضور تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش به همراه جمعی از فرهنگیان و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت مقام معلم به همت سازمان بسیج فرهنگیان کردستان در مزار شهدای معظم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این مراسم معنوی سبحانی، نماینده، ولی فقیه در بسیج سپاه شهرستان سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی در ادامه به بیان چند شاخص شهدا پرداخت و بصیرت و آگاهی، تعهد و عبادت و خدمت گزاری به دین و مردم را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

پناهی از راویان دوران دفاع مقدس نیز در ادامه این مراسم به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و شرح مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای استان کردستان و شهر سنندج پرداخت.

در پایان مسئولین حاضر در مراسم ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تقدیم شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان، به ویژه شهدای فرهنگی ادای احترام نمودند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار