خبرهای داغ:
سردار احمدی گفت:برخی از ماها خیال می کنیم که بن بست های انقلاب اسلامی در عرصه سیاست بین المللی در مذاکرات است در حالی که بن بست شکن های انقلاب اسلامی باور ها و اعتقادات دینی است.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سردار احمدی فرمانده سابق  سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم و از پیشکسوتان سپاه  در همایش حکمت مطهر در شهرستان قاینات با ارائه بیاناتی اظهارکرد: آنچه ملت ما از سال 42 تاکنون به دست آورده است زیرساخت و فنداسیون آن باور ها و اعتقادات دینی بوده است.

وی ادامه داد: امام (ره) به ملت ایران هویت داد و با تاسی از عاشورا حجت را بر همگان تمام کرد.

سردار احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از ماها خیال می کنیم که بن بست های انقلاب اسلامی در عرصه سیاست بین المللی در مذاکرات است گفت: بن بست شکن های انقلاب اسلامی باور ها و اعتقادات دینی است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت استاد مطهری ،ایشان را اسوه و الگو برای جوانان برشمرد وگفت: حضرت امام می فرمایند عَلَم اعتقادات ما امروز شهید مطهری است و امروز به این اعتقادات نیاز مند هستیم.

وی ادامه داد:استاد مطهری یک قله بلند علمی است

حجت الاسلام ملک آبادی در این همایش با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری اظهارکرد:رهبری می فرمایند، اگر در سپاه پاسداران آموزش های قوی در مسائل عقیدتی سیاسی وجود نداشته باشد دیگر سپاه را به عنوان بازوی توانای انقلاب اسلامی نمی توان مطرح کرد .

وی ادامه داد:از الهامات خداوند متعال بر وجود امام خمینی(ره) تاسیس سپاه پاسداران بود وسپاه در طول 40 سال تو فیقات عدیده ومتعددی در جبهه های داخلی و خارجی داشته است وتمام  این توفیقات و عصبانیت استکبار از دست سپاه مرهون امام راحل است.

حجت الاسلام ملک آبادی مجاهدت،خدامحوری و ولایت مداری در سپاه را از مهم ترین مشخصه های مجموعه برشمرد و گفت:سپاه در خط و مشی خدای متعال و انبیا و ولایت است.

وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و نامگذاری این روز به نام روز معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: شهید مطهری یک جریان فکری عظیم بود و ما باید ادامه دهنده علمای بزرگواری همچون شهید مطهری باشیم.

سرهنگ هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاین نیز دراین جلسه با بیان ویژگی های بارز شهید مطهری گفت:مطهری توانست اندیشه اسلامی را در عمل پیاده کند.

وی اضافه کرد:مطهری و امثال شهید مطهری توانستند اندیشه اسلام ناب و آنچه که مد نظر اسلام ناب  در تحقق تمدن اسلامی وایجاد جامعه اسلامی بود را جامعه عمل بپوشانند واندیشه حضرت امام(ره) را ترویج دهند.

هزاری گفت: عمل و تبیین اندیشه همان چیزی است که در گام دوم انقلاب ودر ایجاد تمدن اسلامی به آن نیاز داریم و حرکت های مجاهد گونه ومطهری گونه در تحقق تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب نیاز جامعه ماست.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها