مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: بزرگترین برداشت معنوی ماه مبارک رمضان افزایش اندوخته درونی از بعد اخلاقی و پاکسازی نفس است که با فرارسیدن آن نگاه ویژه‌ای باید به درون ظاهری خود کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: افرادی که آگاهانه به ظاهر سازی درونی خود با توبه و استغفار روی می‌آورند درک درست از نظر معنایی و تقوایی از ماه مبارک رمضان دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: خودسازی مهمترین ابزار برای دوری از گناه و توسل به پاک سازی روح انسان است و تمامی مظاهر جامعه به تبعیت از این درک صحیح به فرهنگ سازی در بین عموم مردم بپردازند.

حجت الاسلام ستوده افزود: بسیاری از مشکلات جامعه از نگاه سطحی به فضائل ماه مبارک رمضان است و نباید فراموش کنیم که با ارائه صحیح سبک‌های زندگی ایرانی می‌تواند فرهنگ دینی درستی را در جامعه حاکم کنیم.

وی با بیان این مطلب که ویژه برنامه‌های متعددی به مناسبت ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: ویژه برنامه جزءخوانی قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: آئین غبارروبی و تکریم در مساجد استان همچون سنوات قبل با مشارکت فعالان مسجدی در بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسجد برگزار شد.
ارسال نظرات