مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:

جوانان و بسیجیان از ظرفیت والای اندیشه شهید مطهری بهره ببرند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: جوانان و بسیجیان از ظرفیت والای اندیشه شهید مطهری بهره ببرند.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۲۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
حجت الاسلام صیدانلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با بیان این کلام فیلسوف ومتکلّمِ فرزانه، شهیدمرتضی مطهری که فرمودند: " ازاسلام فقط بایک نیرومی شود پاسداری کرد وآن علم است وآزادی دادن به افکارمخالف، به شرط مواجهه‌ی صریح وروشن باآن‌ها " اظهار داشت: خدمات شهید عالیقدر آیت الله مطهری به اسلام و تشیع و جامعه اسلامی ما بی بدیل و ماندگار است.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت این فیلسوف عالیقدر به عنوان روز و هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: انتخاب این عنوان تدبیری هوشمندانه‌ای بوده که ازآثار زبان و قلم ایشان دربدنه بسیج و سپاه استفاده شود و مقام معلمان علم و اخلاق در جامعه گرامی داشته شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان اکنون درگام دوم انقلاب اسلامی با هدف والای تمدن نوین اسلامی انتظار می‌رود از مربیان محترم وهادیان محترم سیاسی برای تبیین بیانیه گام دوم که درخواست جدی حضرت آقا از جوانان همین است که ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های خود رابشناسیم و به آینده امیدوار باشیم.

حجت الاسلام صیدانلو اضافه کرد: به یاری خدای متعال درآستانه ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای درسطح شهرستان خواهیم داشت خصوصا این هفته که در همه مساجد وپایگاه‌ها برقرار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار