هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: مقام معظم رهبری نسخه‌های اقتصادی زیادی پیچیدند که اگر دولت‌ها به آن عمل می‌کردند، الان ما یک قدرت اقتصادی می‌شدیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۰۳۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ تشکری زاده در جمع کارکنان سپاه ناحیه مسلم مشهد که در نمازخانه پادگان شهدای بسیج برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، برای پانزدهمین بار در طول سی سال رهبری شان، شعار سال را شعار اقتصادی بیان کردند که آخرین شعار مربوط به سال ۹۸ می‌باشد که رونق تولید است. از سال ۹۷ تا سال ۹۸، مقام معظم رهبری، چهار مرتبه مشکل اصلی کشور را اقتصاد دانستند. این‌ها نشان می‌دهد که دغدغه اصلی ایشان، اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نسخه‌های اقتصادی زیادی پیچیدند که اگر دولت‌ها به آن عمل می‌کردند، الان ما یک قدرت اقتصادی می‌شدیم.

تشکری زاده در ادامه به مهمترین فراز سخنرانی رهبری در نوروز سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: گام دوم انقلاب شناخت فساد‌ها، رخنه‌ها، مشکلات و کمبود‌ها و ظرفیت‌ها است.

وی اضافه کرد: اگر ما از ظرفیت‌های موجود در کشور اعم از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی به خوبی استفاده کنیم، واقعا آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

هادی سیاسی ویژه سپاه امام رضا (ع) بالاترین ظرفیت کشور را ظرفیت ولایت فقیه و رهبری دانست که نسخه‌های شفابخش بسیاری در جهت اقتصادی داشته اند و نهایتا فرمودند که متاسفانه این نسخه‌های اقتصادی از سوی دولت‌ها و دولتمردان نادیده گرفته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها