جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رمضان ماه عبادت؛خودسازی و تزکیه نفس است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رمضان ماه عبادت؛خودسازی و تزکیه نفس است.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان در استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح ماه مبارک رمضان که با حضور کارکنان و پایوران در فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: رمضان ماه عبادت، خودسازی،تزکیه نفس و تبدیل و ممارست تقوای الهی و ماه از خود رستن و رسیدن به خداوند است.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) در خصوص ماه مبارک رمضان می فرمایند، ماه رمضان ماهی است که ابتدای آن رحمت، میانه اش مغفرت و پایانش اجابت است امیدواریم خداوند به ما توفیق عنایت کند که ضمن درک این ماه عظیم رحمت و مغفرت الهی و اجابت دعا ها را داشته باشیم.

سردار ناظری بیان کرد: ایمان و اعتقاد به خدا، دانش، شجاعت سه شاخصه بارز در بین نیرهای مسلح است که هر فرد که این سه شاخصه را داشته باشد در ایفای نقش و انجام ماموریش موفق خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد:  فلسفه وجودی سپاه معنویت است و این مهم باید در نهاد مقدس سپاه و نیروهای مسلح  روز به روز ارتقا یابدو جوهره معنوی را در بین نیروها افزایش دهیم چرا که این جوهره در هشت سال دفاع مقدس و در طی این چهل ساله انقلاب نطام جمهوری اسلامی را به پیروزی رسانده و زنده نگه داشته است.

ارسال نظرات