فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جلسه توجیه و ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸ بسیج به پایگاه‌های مقاومت گفت: برنامه‌های طرح اعتلای بسیج باید اولویت اصلی کار فرماندهان پایگاه‌ها باشد.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۵۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه توجیه و ابلاغ برنامه‌های سال ۹۸ بسیج به پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور فرماندهی و مسئول معاونت‌های ناحیه مقاومت بسیج خاتم در محل جنگل باغ شادی هرات برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهان پایگاه‌ها اشاره‌ای به برنامه‌های طرح اعتلای بسیج کرد و توجه جدی فرماندهان را به برنامه طرح اعتلا خواستار شد و گفت: مبنای اجرای برنامه‌های بسیج همان ساختاری است که امام راحل آن را بنا نهادند و رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید دارند و امروز در برخی موارد فقط شیوه اجرای آن‌ها تغییر یافته است.
سرهنگ عباس باقری در ادامه برنامه محرومیت زدایی، همگام با کشاورز، طرح بهنام محمدی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، گشت‌های بسیج محله محور و را از اهم برنامه‌های طرح اعتلای بسیج برشمرد.
وی همچنین طرح صالحین را از دیگر اولویت‌های برنامه‌های بسیج در تربیت نیرو‌های انقلابی و حفظ و تقویت آن‌ها دانست.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم توجه فرماندهان بسیج را به مسایل روز و تهدیدات از دیگر اولویت‌های بسیج برای روشنگری در جامعه برشمرد و افزود: باید بسیجیان آگاه به مسائل روز باشند تا بتوانند در روشنگری جامعه نقش افرینی کنند.
گفتنی است در این جلسه مسئول معاونت‌های ناحیه مقاومت بسیج خاتم برنامه‌های سال ۹۸ را تشریح و فرماندهان پایگاه را نسبت به برنامه‌های سال ۹۸ توجیه کردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات