خبرهای داغ:

لیلا امیدی سرپرست فرمانداری اسدآباد شد

در جلسه شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان برگزار شد، لیلا امیدی به عنوان سرپرست فرمانداری اسدآباد معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

لیلا امیدی سرپرست فرمانداری اسدآباد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در جلسه شورای اداری اسدآبار با معارفه سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: پس از استعفای کریم حمیدوند صحبت‌های زیادی با ایشان برای ماندن در اسدآباد انجام دادیم اما از آنجا که وی شخصا میل به رفتن داشت به استان البرز بازگشت.

وی با بیان اینکه لیلا امیدی از پدیده‌های مدیران بانوی استان است، تصریح کرد: پس از رفتن حمیدوند استانداری تصمیم براین گرفت تا یک خانم به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به استعفای یزدان آزرمی، معاون فرماندار اسدآباد اشاره کرد و گفت: از آنجا که آزرمی فردی توانمند است و شهرستان در شرایط کنونی به وی نیاز دارد با استعفای ایشان مخالفت شده است تا به وظایف خویش در پست معاونت ادامه دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه آزرمی در آینده نیز می‌تواند کاندیدای انتخابات مجلس شود، افزود: هم اکنون تمام بدنه مدیریتی فرمانداری را عناصر بومی تشکیل می‌دهند که این مهم می‌تواند دورانی ایده‌آل را برای دیارسیدجمال رقم بزند.

آزادبخت همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‎های کریم حمیدوند عنوان کرد: انتظار ما از سرپرست جدید فرمانداری یکپارچگی خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های دیارسیدجمال برای پیشبرد وظایف است.

در پایان این جلسه حکم ابلاغ امیدی به وی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار