خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زرقان:
مجموعه آموزش و پرورش با وجود تمامی کمبود‌ها در انجام رسالت خود با افتخار ثابت قدم مانده و خواهد ماند تا که خدمتگزار مردم این سرزمین باشد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۷۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از فارس، آرش کهن مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری به مناسبت هفته معلم با بیان این سخن از پیامبر اسلام که «اگر علم به پای ستاره ای در ثریا بسته باشند و در آسمانها قرار گیرد افرادی از سرزمین فارس آن را در اختیار خواهند گرفت.» در ادامه بیان داشت: آثار و فعالیت شخصیت های بزرگ علمی فرهنگی ایرانی بزرگ ترین دلیل برای صحت سخن پیامبر است.

وی افزود: با بیشتر شدن فشارهای سیاسی اقتصادی، دولت‌مردان غربی تصور می کردند که با یاوه گویی و مانع تراشی می توانند در مسیر شکوفایی ایران اسلامی اخلال ایجاد کنند اما هرگز این تصور را نمی کردند که ایرانی محدودیت را به فرصت تبدیل می کند.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری زرقان با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی نرخ با سوادی در کشور 50 درصد افزایش داشت عنوان داشت: این عدد سه برابر میانگین رشد جهانی است، تربیت دانشمندانی که در عرصه های مختلف علم و دانش پیشتازند و پیشرفت های کشور در زمینه های صنعتی، نانو، صنایع نظامی، پزشکی، مهندسی و... تنها گوشه ای از تلاش های جامعه فرهنگی کشور برای کار کرد هرچه بهتر چرخه علمی کشور است و مجموعه آموزش و پرورش با وجود تمامی کمبودها در انجام رسالت خود با افتخار   ثابت قدم مانده و خواهد ماند تا که خدمتگزار مردم این سرزمین باشد.

کهن اظهار داشت: امروز فشارهای سیاسی و اقتصادی برکشورمان بیشتر از همیشه است.برخی کشورهای منطقه با تکیه بر درآمدهای نفتی و غرب به مدد قوه ی حیله و مکر ساز دشمنی را کوک تر از همیشه کرده و متاسفانه برخی هم با بی درایتی آنان را همراهی می کنند  اما اگر تمام دنیا هم برعلیه ما صف بکشند بعد از توکل به خدا  علم تنها کلید پیروزی  است،علم سلاحی است که هرگز آن را زمین نخواهیم گذاشت و به مدد آن ایرانی آباد تر از هر دوره خواهیم ساخت و برای حل مشکلات کشور هیچ راه چاره ای به جز توجه بیشتر به نظام آموزشی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هنگامی که رضایت خداوند هدف هرعملی باشد موفقیت تضمینی است افزود: بهترین نمونه برای این استدلال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با توکل به خداوند توانست خدمات زیادی ارایه کند.....

کهن بیان داشت: ما با تعهد کامل این قول را به مردم عزیز کشورمان می دهیم که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با تربیت صحیح اینده سازان ایران نقش مهمی در بهبود شرایط و تضمین آینده کشور ایفا کنند..

وی در پایان گفت: افتخار ما تحصیل در دانشگاهی هست که به فرموده مقام معظم رهبری امتیاز تولید علم مخصوص این دانشگاه است و دانشجویانش می توانند بیشترین تاثیر را در بهبود شرایط کشور داشته باشند و اگر آسمان هم به زمین بیاید ما هرگز در انجام وظیفه و رسالت خود کوتاهی نخواهیم کرد ومصمم هستیم که با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله  امام  خامنه ای پیش گام ساختن ایران و جهانی زیبا و به دور از ناملایمات باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها