خبرهای داغ:

برگزاری نشست خبری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لالی

برگزاری نشست خبری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت لالی با فرماندهان پایگاه با حضور خبرنگار بسیج رسانه
کد خبر: ۹۱۳۵۲۸۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نشست خبری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج لالی با فرماندهان پایگاه ها و خبرنگار بسیج خوزستان برگزار شد

در این نشست خواهر جهانگیری مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج لالی اظهار کرد؛ از اواخر ماه شعبان تا کنون تودیع و معارفه تعداد ۳ فرمانده پایگاه جدید در سطح شهر و روستا برگزار شد .

وی تصریح؛ در خصوص برنامه ریزی ماه مبارک رمضان مکان حوزه خواهران و کلیه پایگاه ها فضا سازی مناسب ماه مبارک داشته باشند و برنامه ریزی شود کلاس های آموزشی قرآن، محفل انس با قران، جز خوانی در سطح پایگاه ها حتما برگزار شود .

جهانگیری در پایان از فرماندهان پایگاه و خبرنگار بسیج رسانه خواستار شد؛ در خصوص جمع آوری نذورات جهت تهیه افطاری برای ایتام و نیازمندان در سطح پایگاه ها و فضای مجازی اطلاع رسانی شود افرادی که قصد همکاری و کمک در این امر خیر دارند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به حوزه خواهران کوثر تحویل دهند.

 

همچنین همزمان با بزرگداشت هفته معلم،هفته بسیج فرهنگیان و هفته عقیدتی سیاسی زنگ سپاس معلم بصورت نمادین در مددسه شهید جانعلی دوستانی نواخته شد .

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لالی؛ بمناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، هفته بسیج فرهنگیان و هفته عقیدتی سیاسی زنگ سپاس معلم در مدرسه شهید جانعلی دوستانی بصورت نمادین در نواخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین علینژاد معاونت تعلیم و تربیت سپاه لالی در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری به نقش معلم در تعالی دانش‌ آموزان اشاره و اظهار کرد:

تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات نظام هستی است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

وی تصریح کرد: نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و ارج نهادن به مقام این قشر به بهانه ارج نهادن به مقام اساتیدی چون شهید مطهری معمار و نظریه پرداز نظام و اساتیدی است که امروز در ادامه راه وی در جبهه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها