خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن روش های مختلف جنگ نرم و هوشمند را آغاز کرده که تقویت باورهای دینی می تواند به عنوان پادزهری برای خنثی کردن این توطئه های دشمن باشد.
کد خبر: ۹۱۳۵۲۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

به گزارش بسیج حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز دوشنبه در نشست با رسانه های استان به مناسبت هفته بسیج سازندگی و عقیدتی سیاسی اظهار داشت : سپاه، پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی بوده و در هرجایی که انقلاب نیاز به کمک داشته ،حضوری پررنگ داشته و خواهد داشت .
وی افزود: نیروهای بسیج و سپاه در 40 سال گذشته در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی حضوری فعال داشته و در شرایط کنونی نیز باوجود خسارت های فراوانی که سیل به مناطق مختلف استان وارد کرده، به صورت شبانه روز پای کار هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همواره پاسداری از این نیروهای جهادی نیازمند مجموعه ای برای صیانت از ارزش های اخلاقی است که حوزه عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه این مسئولیت را برعهده دارد.
وی بیان کرد: همچنین ارتقای معنویت، بصیرت ، روحیه جهادی و ولایت مداری از دیگر رسالت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است که تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در این زمینه صورت گرفته است.
حجت الاسلام رستگار بیان کرد: سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها در خط مقدم بوده و هیچ مساله ای غیر از باورهای این پاسداران و آموزه های دینی نمی تواند چنین صحنه های جهادی و انقلابی را رقم بزند.
وی بیان کرد: دشمن در سال های گذشته از روش های مختلف برای آسیب زدن به انقلاب استفاده کرده اما تاکنون در این زمینه راه به جایی نبرده است حالا هم اگر بخواهیم مقابل دنیای استکبار ایستادگی کنیم باید باورها را تقویت کنیم.

*عملیات اجرایی 600 پروژه محرومیت زدایی در خوزستان آغاز شده است

همچنین سرهنگ پاسدار بهرام ممبینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی باهدف محرومیت زدایی و پشتیبانی سپاه پاسداران تشکیل شده و اقدامات موثری نیز تاکنون در این زمینه صورت داده است.
وی افزود: نیروهای بسیج سازندگی در کمک رسانی به مناطق سیل زده استان نیز در کنار نیروهای مسلح نقش برجسته ای در مهار سیلاب، جابجایی اهالی مناطق و بازسازی منازل خسارت دیده دارند و تا آخرین لحظات در کنارمردم حضوری پررنگ خواهند داشت.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،اعزام 313 نفر از جهادگران به مناطق سیل زده استان، دیدار با علمای استان، حضور در نماز جمعه و نمایشگاه عکس در استان، بازدید فرمانده سپاه استان از قطب های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های هفته بسیج سازندگی بوده که این برنامه ها از 15 فروردین ماه آغاز شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همچنین افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی باحضور فرماندهان سپاه و بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در سطح کشور اجرای 40 هزار پروژه عمرانی را از 22 بهمن ماه سال گذشته تا 22 بهمن سال جاری آغاز کرده که دو هزار و 200 پروژه آن در خوزستان است که از این تعداد عملیات اجرایی 600 پروژه آغاز شده است.
سرهنگ ممبینی افزود: همچنین ساخت 18 هزار منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سطح کشور در دستور‌کار است که 500 منزل سهم خوزستان است.
بسیج سازندگی به منظور استفاده حداکثری از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت به فرمان مقام معظم رهبری در 17 اردیبهشت 1379 تاسیس شد و از وظایف اصلی این سازمان بکارگیری تمامی جوانان دانشجو و دانش آموز از مقطع دبیرستان تا پیش دانشگاهی برای محرومیت زدایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها