در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه رمضان لردگان بیان شد؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه پرورش تقوی و پرهیزگاری است.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید مهران کریم پور ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان،  ماه پرورش تقوا  و پرهیزگاری است و انسان در این ماه خود را از گناه و بدی ها دور می سازد و همین باعث تقرب  الهی می شود.

وی افزود: از آنجا که که ماه رمضان بهترین زمان رشد و سیر معنوی انسان است، روزه داران می توانند علاوه بر خودداری از خوردن و آشامیدن و کنترل اعضاء و جوارح ، به کنترل قلب پرداخته و ضمن پاک سازی درون از کینه، حسد و بدخواهی دیگران، قلب خود را از افکار پلید و گناه آلود پاک کرده و متوجه خداوند گردانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: همانطور که در زندگی ما انسان ها ، زمان ها و مکان هایی برایمان اهمیت بیشتری دارد ، خداوند هم به ماه مبارک رمضان اهمیت بیشتری می دهد و ما می بینیم که در این ماه اعمال انسان ها جایگاه های بالایی به خود می گیرد و چه ثواب هایی برای آنها در نظر گرفته می شود.

در پایان این مراسم نحوه برگزای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در سطح ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان لردگان تشریح شد.

ارسال نظرات