خبرهای داغ:

دیدار کارکنان سپاه ناحیه گتوند با فرماندار جدید

فرمانده سپاه ناحیه گتوند همراه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و تعدادی از کارکنان با فرماندار جدید شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۳۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند،فرمانده سپاه ناحیه همراه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و تعدادی از کارکنان با فرماندار جدید شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد حجت الاسلام خزائی مسئول نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک انتصاب مهندس عبدالرضا احسانی نیا به عنوان فرماندار جدید گتوند و آرزوی موفقیت برای ایشان گفت:یکی از ویژگی‌های اخلاقی، که باعث می‌گردد مسئولان و مدیران، قدرت مدیریت آن مجموعه را به نحو احسن داشته باشند و بر مشکلات فائق و پیروز آیند، اصل مهمِ دارا بودن سعه صدر است.وی در ادامه به اصل خدمتگزاری به مردم اشاره نمود و اظهارداشت بانگاهی اجمالی به آیات، روایات و سیره انبیاء و اولیاء به خوبی این امر را ثابت می کند که بعد از انجام واجبات، هیچ امری، مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند باعث تقرب انسان به درگاه الهی نمی شود. وبدین سبب همدلی با مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه علاوه بر ثواب اخروی موجب دلگرمی آنان به نظام اسلامی خواهد شد

در ادامه عبدالرضا احسانی نیافرماندار جدید شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه و مجموعه همراه و ضمن تاکید بر آمادگی جهت پاسخگویی به مردم عزیز،هدف خود را پیشرفت و توسعه و تعالی شهرستان و عدم توجه به مسائل حاشیه ای عنوان نمود و گفت:بایستی با ایجاد فضای کاملا تعاملی بین مردم و مسولین زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر را به مردم عزیزمان فراهم نماییم.

و در پایان این دیدارجناب سرهنگ گیلانی فرمانده سپاه ناحیه گتوند لوحی منقش به شهدای مدافع حرم گتوند و شوشتر به مهندس احسانی نیا فرماندار جدید شهرستان اهداء نمود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار