مراسم بزرگداشت روز معلم پایگاه نرجس خاتون زاهدان برگزار شد

مدیر حوزه علمیه خواهران زاهدان گفت: تعلیم از تبلیغ برتر است و پژوهش بالاتر از تعلیم است.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۹۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم بزرگداشت روز معلم در پایگاه نرجس خاتون (س) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج نورالمبین در حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان بر گزار شد.
 
حجت الاسلام مرتضی عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران و استاد حوزه با تبریک هفته معلم گفت: معلمی رسالت انبیا و شیوه اولیای الهی است که دارای ارزش بسیار بالایی می باشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که معلمان با ذره ذره وجودشان تلاش در آگاهی بخشیدن به افراد جامعه دارند و با بصیرت با افراد جامعه برخورد می کنند افزود: معلمان افراد نیک و صالح هستند که در جهت رضای خدا گام بر میدارند و با تاسی از اولیای الهی و پیامبران این راه را برگزیده اند.
 
حجت الاسلام عرب خالص با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که  اگر کسی یک کلمه به من بیاموزد آن کس مرا بنده خویش ساخته است بیان کرد: در راستای احترام به مقام اساتید و معلمان چند سفارش داریم، نگاه کردن به استاد ،  رعایت فاصله بین خود و استاد ، ورود به کلاس پیش از استادسفارش شده که باید به آنها عمل شود.
 
مدیر حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان در پایان با اشاره به این مطلب که فردی که یاد می‌گیرد و فردی که یاد می‌دهد در دنیا بهره می برند خاطر نشان کرد: تعلیم  از تبلیغ برتر است و پژوهش بالاتر از تعلیم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار