مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عدم تبعیت از دشمن و تبعیت از سنت های الهی یک جهاد کبیر است.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۰۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع خواهران طلبه و بسیجی پایگاههای نرجس خاتون و نورالمبین زاهدان که در مکتب نرجس این شهرستان برگزار شد، گفت: چهل دهه را علی رغم توطئه و تهدیدات دشمن  با افتخارات بسیاری پشت سر گذاشته ایم  و امروز در آسستانه دهه پنجم انقلاب و ورود به گام دوم انقلاب باید بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را در راستای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف انقلاب و برد در برابر دشمنان عملیاتی کنیم.
 
وی افزود: با تاکید بر این مطلب که  قبل از توحید باید فکر کنیم و فکر ما را به توحید برساند، افزود: اگر خودت را نشناسی خدا را نمی شناسیم.
 
سرهنگ کیخا بیان کرد: در گام دوم با عصر مدرنیته و عصر رسانه ها روبرو هستیم که سبک زندگی را جایی می برند که قدرت تفکر را از شما می گیرد.
 
مسئول بسیج  دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: احکام اسلامی همه اش اجتماعی است چون انسان موجودی نیست که در جامعه زندگی نکند.
 
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معطم رهبری که می فرمایند مجاهدت عالمانه است، تحریم مسئله اصلی کشور نیست اظهار داشت: ملت ایران 40 سال است که تحریم است،  از 13 آبان 58 هر سال تحریم ها تمدید می شود، تحریمی که در جنگ شدیم خیلی سخت تر بود.
 
وی بیان کرد: عدم تبعیت از دشمن و تبعیت از سنت های الهی یک جهاد کبیر است، مشکل ما اسلام آمریکایی است، قدمت اسلام آمریکایی از خود آمریکا بیشتر است،  اسلام متحجرین است اگر اسلام بدلی دارد به نام اسلام آمریکایی بسیج هم بدلی به نام بسیج آمریکایی و حتی طلبه آمریکایی هم دارد.
 
کیخا در پایان خاطر نشان کرد: دشمن از سر دیوانگی و به هم ریختگی امروز سپاه را  تروریست می داند.
ارسال نظرات