مسئول قرارگاه عمار بیان داشت: سند ۲۰۳۰ هویت ساز نیست بلکه هویت را از جوان می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی حجت الاسلام مهدی طائب به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی و گرامیداشت هفته معلم در مسجد سجادیه قوچان گفت: ادامه این انقلاب نیز فرهنگی است بنابراین طی این ۴ سال کشور ما به هیچ جا حمله و آغاز گر جنگ نبود و تنها زمانی از این سلاح استفاده کردیم که بتوانیم از این میهن دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: شهید مطهری استوانه‌ای برای انقلاب و میهن بود به صورتی که این شهید بزرگوار با دادن جان خود در راه خدا سبب شد تا اثر و آثارش در این راه جاودانه بماند.

مسئول قرارگاه عمار گفت: امروز دشمن از منظر نظامی از ما مأیوس شده است بنابراین تمام امید آن‌ها به عملیات روانی است که بخواهد جوان‌ها و نسل قدیم را از مسیر انقلاب منحرف کنند که اگر این توطئه را خوب به مردم تفهیم کنیم دشمن شکست خورده است.

حجت الاسلام طائب افزود: با اجرای گام دوم انقلاب و کار و تلاش مجاهدانه می‌توان از صد سال به یک سال رسید به شرطی که همه به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون می‌بینیم با ترور کردن بزرگان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و حضور داعش درصدد ضربه زدن به میهن اسلامی بودند، ولی به نتیجه نرسیدند و امروز برای ادامه دادن مسیر نیاز داریم انقلابی حرکت کنیم.

مسئول قرارگاه عمار گفت: مسیر سختی در پیش داریم، ولی این نکته را باید بدانیم هدف آن قدر شیرین است که باید با توان خود بتوانیم آن را محقق کنیم. تمام تلاش دشمن این است که گرانی‌ها و مشکلات را در داخل کشور زیاد و ناامیدی در میان مردم ایجاد کند، اما باید بدانند ما با مدیریت رهبری از تلاطم نجات پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام طائب در خصوص سند 2030 افزود: رهبر معظم انقلاب با تمام تلاش به میدان آمدند و جلوی این سند را گرفتند و طوری شد که وزیر آموزش و پرورش اخیراً اعلام کرده در هیچ جا این سند را اجرا نمی‌کنیم، زیرا این سند هویت ساز نیست بلکه هویت را از جوان می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها