تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید درباره جذب منابع و هزینه‌ها شفاف‌سازی شود تا هم رویکرد مردم نسبت به هزینه‌های آستان قدس رضوی اصلاح و اعتمادسازی شود و هم به خودکنترلی سازمانی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۴۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، احمد مروی در دیدار اعضای بنیاد سلامت رضوی با بیان اینکه توقع این است که بیمارستان رضوی از جهات مختلف اعم از اخلاق پزشکی و خدمات درمانی یک مرکز درمانی شاخص و نمونه باشد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند: باید به جایی برسیم که دانشمندان برای دانش‌افزایی مجبور شوند که زبان فارسی یاد بگیرند. دانشگاه رضوی آنقدر باید رشد پیدا کند که دانشمندان برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های این مرکز علمی مجبور به فراگیری زبان فارسی باشند.

وی تصریح کرد: تأکید داریم در همه بخش‌های آستان قدس رضوی، به ویژه حوزه سلامت و دارو که تخصصی است بر اساس خرد جمعی تصمیم‌گیری شود.

مروی بیان کرد: باید این موضوع روشن شود که هدف از ساخت بیمارستان رضوی چیست؟ آیا می‌خواهیم به مستضعفان کمک کنیم یا قرار است این بیمارستان به یک مرکز درمانی شاخص و الگو در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود. نباید این دو موضوع را به یکدیگر گره زد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر قرار است به مستضعفین کمک کنیم می‌توان بخشی از درآمد‌های بیمارستان رضوی یا از محل دیگر منابع مالی آستان قدس رضوی یک بیمارستان جدید یا چند درمانگاه ویژه مستضعفین ساخت. اگر به این مهم توجه نشود، نه به نیاز مستضعفان پاسخ داده خواهد شد و نه هدف از ساخت یک بیمارستان نمونه و شاخص تحقق پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها