خبرهای داغ:

برگزاری همایش بصیرتی در پادگان شهید هاشمی نژاد شیروان

کلیه پرسنل و نیروهای وظیفه مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان در همایش بصیرتی حضور یافتند.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، کلیه پرسنل و نیروهای وظیفه مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان در همایش بصیرتی حضور یافتند.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)  حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان داشت: انشاء الله همه ما بتوانیم از فیوضات ماه مبارک رمضان به خوبی بهره ببریم .

حجت الاسلام  زحمت کش ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: 3 آهنگ هست که مستقیم به خداوند می رسد:صدای قلم علماء ،صدای شمشیر مجاهدین و صدای چرخ نخریسی زنان پاک دامن که پیامبر می فرمایند یک جامعه زنده جامعه ای است که در آن این 3 آهنگ وجود داشته باشد.

وی با شاره به این 3 عامل گفت:اگر در جامعه ای که آهنگ علم- جهاد و کار  و تلاش وجود داشته باشد آن جامعه ،جامعه ای زنده خواهد بود.

حجت الاسلام زحمت کش در ادامه بیان داشت:اگر گام دوم انقلاب را بررسی کنیم خواهیم یافت تمام مطالبی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود مطرح نمود ه اند همگی ریشه در آموزه های دینی اسلام دارد.

حجت الاسلام زحمت کش اظهار داشت:مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند و باید شما عزیزان بار ها و بار ها این سند را مطالعه کنید و بدان عمل کنید چرا که با مطالعه دقیق این بیانیه در می یابیم که این بیانیه تا چه حد کامل و جامع است در این بیانیه رهبر معظم انقلاب ابتدا گذشته را ترسیم کردند و همزمان حال را و سپس چشم انداز پیش روی انقلاب را ترسیم نمودند.

وی در ادامه گفت:در چهل سالی که از انقلاب اسلامی گذشته می بینیم که شتاب انقلاب ما در تحقق ارزش ها،شتاب بسیار خوبی بوده است و به همین  دلیل انقلاب اسلامی ایران امروز در اوج عظمت و اقتدار خود قرار دارد.

این مقام مسئول بیان داشت:کار هایی که آمریکایی ها امروز در برابر انقلاب اسلامی انجام می دهند کار های جدیدی نیست و در هشت سال جنگ تحمیلی این انقلاب شکست نخورد در فتنه 88 نیز انقلاب به سلامت و اقتدار از این گردنه عبور کرد و این که امروز عده ای می گویند دیگر کار انقلاب تمام است بدانید که این انقلاب به پیش خواهد رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در ادامه اظهار داشت:حضور پر شور جوانان برای دفاع از انقلاب،حضور پر شور مردم در اعتکاف،حضور در اربعین ابا عبدا...الحسین از کارکرد های فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت:حال با این گذشته پر بار انقلاب باید بدانیم برای چهل سل پیش روی انقلاب چه باید بکنیم؟اولین مرحله:مرحله علم و پژوهش است و باید امروز تولید علم کشور از همیشه بیشتر باشد چرا که علم نور و چراغی هست برای راه انسان ومرحله دوم اخلاق و معنویت است و باید بدانیم که علم بدون اخلاق فاقد ارزش است و منجر به تولید سلاحی همچون بمب هسته ای می شود که بر سر مردم مظلوم فرود خواهدآمد و سومین مرحله اقتصاد است و این به معنی آن است که علم توام با معنویت سبب شکوفایی اقتصاد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار