در افتتاحیه برنامه های ماه رمضان فارسان عنوان شد:

انسانها در ماه رمضان شایسته کرامت خدا می شوند

رئیس حوزه علمیه فارسان استفاده از ماه رمضان را در گرو شناخت کافی از این ماه مبارک و برکات آن دانست.
کد خبر: ۹۱۳۵۴۷۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین افتتاحیه برنامه های ویژه مبارک رمضان در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

 در ابتدای برنامه حجت الاسلام رضایی به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه فارسان پرداخت و با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در دو موضوع قرآنی و اخلاقی برگزار می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، افزود: برنامه های متنوعی از جمله کلاس های کلام مبارک قرآن و همچنین کلاس های اخلاق از ابتدای ماه تا انتهای ماه مبارک برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم سهم خوبی در تامین و بهبود معنویت کارکنان داشته باشیم.

رییس حوزه علمیه فارسان،حجت الاسلام و المسلمین علیمردانی نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:  ماه مبارک رمضان، ماهی است که نزد خدا برترین ماه ها، روزهایش برترین روزها، شب هایش بهترین شبها و ساعت هاى آن بهترین ساعت هاست؛ ماهى است که در آن به میهمانى خدا دعوت شده و شما را در این ماه از کسانى قرار داده اند که شایسته کرامت خدا هستند.

وی افزود: نفس کشیدن شما در این ماه، تسبیح و خوابیدنتان در آن عبادت و عمل شما در آن مقبول و دعاى شما در آن مستجاب است،  پس با نیت هایى  پاک و خالص و دلهایى صاف و ساده از خدا بخواهید شما را موفق به روزه آن  و خواندن کتابش نماید؛ زیرا بدبخت کسى است که از آمرزش خدا در این ماه بزرگ محروم شود.

رئیس حوزه علمیه فارسان ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که هرکس به اندازه درک و فهمش از این ماه استفاده می کند، اگر کمی دقت کرده باشیم به عنوان مثال؛ اگر یک بچه را بر سر یک سفره بگذاریم تنها از خوراکی های خوشمزه استفاده می کند، اما یک انسان فهمیده علاوه بر خوشمزگی به ارزش غذایی نیز توجه خواهد کرد.

وی گفت: باید توجه کنیم که اول به شناخت کافی از این ماه مبارک و برکات آن برسیم و بعد با تمام توان از این فرصت استفاده کنیم.

در پایان این برنامه از پاسدارانی که بالاترین نمرات شایستگی پاسداری را در سال گذشته کسب نمودند تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار