امام جمعه شهرستان میامی: سپاه یک قدرت بی بدیل در جهان و افتخار این نظام است
کد خبر: ۹۱۳۵۴۹۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،جمعی از پاسداران سپاه ناحیه شهرستان میامی به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند که در این دیداز امام جمعه میامی اظهار کرد: اهمیت این هفته بسیاربالاست و امیدواریم در سال جدید بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کنیم.
وی با بیان اهمیت اعتقادات در شخصیت انسان‌ها گفت: عقیدتی سیاسی میدان کارزار بزرگی در راستای پرورش و تعلیم اعتقادات است.
وی این هفته را فرصتی برای بازبینی برنامه های گذشته دانست و افزود: باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کرد.
حجت الاسلام صفایی پور به فشار در فضای مجازی و فعالیت های دشمن بر علیه سپاه و روحانیت اشاره کرد وگفت: با توجه به عملکرد سپاه و روحانیت در برابر تمام هجمه های دشمن، مردم همچنان پشتیبان آنها هستند.
امام جمعه میامی با بیان اینکه عقیدتی سپاه می تواند با برنامه ریزی از ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را ببرد، بیان کرد: این ما فرصت ارتباط با اهل بیت، تربیت، اراده و نظم است.
وی با اشاره به ماموریت های وسیع سپاه گفت: امنیت سیاسی، اقتصادی، تمامیت ارضی و... از جمله ماموریت های این نهاد انقلابی است که امروز سپاه قدرت بی بدلیل درجهان و افتخار نظام است.
حجت الاسلام صفایی پور تفاوت سپاه را با دیگر دستگاه ها در معنویت و ارزشی بودن آن دانست و تاکید کرد: امروز شاید یکی از وظایف سپاه تبلیغ آنچه به خدا ختم می شود و بصیرت افزایی است و اگر انسان وصل به خداوند باشد هیچ قدرتی نمی تواند آدم وجامعه را از بین ببرد.
امام جمعه میامی افزود: یک سپاهی باید به همه ی اطلاعات روز چه عقیدتی، سیاسی و چه ماموریت های خود به روز باشد.
وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این بیانیه یک راهبرد و افتخار به گذشته و امید به آینده است که این درس را می دهد که ما هیچ ضرری از گذشته نمیبینیم وبه این 40 سال افتخار می کنیم.
حجت الاسلام صفایی پور با بیان اینکه گام دوم انقلاب به سه محور خود پردازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اشاره می کند، بیان کرد: رهبر انقلاب در این بیانیه به جوان محوریت دادده است.
امام جمعه میامی یکی دیگر از وظایف امروز سپاه را انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، از خودگذشتگی به نسل سوم وچهارم انقلاب دانست و تاکید کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب که فرزندان ما هستند شدیدا در معرض آسیب هستند که دشمن با تمام قدرت می خواهد این نسل را از آرمان های انقلاب دور کند.
وی افزود: عقیدتی سیاسی سپاه بر سه محور هدایت فکری، دینی، سیاسی، بصیرتی و راهنمایی وحضور در عرصه خدمات اجتماعی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها