در پنجمین روز ازهفته گرامیداشت مقام شامخ معلم مومنی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و فرمانده سپاه ناحیه سنندج به دیدار ماموستا خدائی امام جمعه شهر سنندج رفتند.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پنجمین روز ازهفته گرامیداشت مقام شامخ معلم مومنی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کردستان به همراه مدیر آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و فرمانده سپاه ناحیه سنندج به دیدار ماموستا خدائی امام جمعه شهر سنندج رفتند.

امام جمعه شهرستان سنندج در این دیدار ضمن تبریک هفته معلم به همه فرهنگیان اظهارداشت: فقدان شهیدمطهری که یار رهبر انقلاب بود داغ بزرگی بر پیکر نظام جمهوری اسلامی گذاشت و ادامه داد: مقام معلمان قطعا جایگاه ویژه‌ای دارد که باید در جامعه بازگو شود.

وی رمز پیشرفت و بقای هر جامعه را مسؤولیت پذیری در علم و دانش عنوان کرد.

ماموستا خدائی اظهار داشت: آموزش و پرورش محل تربیت نسل آینده و مسئولین بعدی کشور اسلامی ما هستند به همین دلیل باید همه دست اندرکارن دستگاه تعلیم وتربیت نقش آموزشی و تربیتی مثبت خود را در هر جایگاهی که هستند به درستی ایفا کنند.

ایشان آموزش و پرورش را جزء ارکان اصلی هر جامه بیان نموده و گفت: بقاء، دوام و پیشرفت هر جامعه به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد.
ارسال نظرات