حجت الاسلام مکرم گفت: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت‌ها اراده و تصمیم گیری می باشد.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۱۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم در جمع کارکنان این ناحیه ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به فضایل این ماه پرداخت و اظهار داشت: شناخت و فضیلت ماه رمضان مهم تر از شناخت مسائل جنبی است و باید ازخدا بخواهیم به ما توفیق معرفت نسبت به فضیلت از این ماه الهی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذرعنوان کرد: این یک سفره الهی است که برای همگان باز است و همه مردم به این سفره الهی دعوت شده هستند که این سفره، سفره مهربانی و عزت است و رحمت الهی شامل حال تمام بندگان می شود.
وی خاطر نشان کرد: شناخت احکام این ماه بسیار مهم است چراکه ماه رمضان بر این احکام استوار است و باید اعمال خود را بر این اساس برنامه ریزی کنیم.
مکرم یادآور شد: این ماه مبارک به سه دهه تقسیم می شود که دهه اول آن رحمت، دهه دومش مغفرت و پایانش آزادی و برائت از آتش است
وی گفت: خداوند متعال فرصت های طلایی در این ماه مبارک به انسان داده است که یکی از این فرصت‌ها اراده و تصمیم گیری می باشد تا با استفاده از آن، بسیاری از خصلت هایی که از نظر خود ناپسند است را در این ماه مبارک ترک کند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: انسان هر باری که با قران انس می گیرد یک پرده از پرده های جهالت او برداشته می شود و یک چشمه از چشمه های نورانیت در دل او جاری می شود که باید در قرآن تدبر تفکر و تفهم داشته باشیم.
مکرم درپایان درمورد کلاسهای رمضان اشاره کردوتوضیحاتی را ایراد نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات