خبرهای داغ:
نخستین حلقه سرمربیان صالحین شهرستان سمنان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۳۵۵۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اولین جلسه حلقه سرمربیان صالحین سپاه ناحیه سمنان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.
حجت‌الاسلام ابوذر عامری، مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت این شهید والامقام و روز معلم و همچنین هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج را تبریک و خاطر نشان کرد: کار تربیتی و آموزشی کار بسیار سخت و دشواری است که مربیان و سرمربیان صالحین بسیج این وظیفه خطیر را درون بسیج برای تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان بسیجی بر دوش می‌کشند.
همچنین در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان استادیار صالحین ناحیه سمنان ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تقدیر و تشکر کرد و برای وی و تمام مربیان و سرمربیان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
در ادامه سرگرد پاسدار محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان، با ارائه گزارشی از وضعیت خدمت رسانی به مردم سیل زده غرب کشور و استان لرستان، از کمک‌های اعضای حلقات صالحین ناحیه سمنان تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: سپاه ناحیه سمنان در ساخت ۵۰۰ خانه که سهم استان سمنان در بازسازی مناطق سیل زده است سهیم می‌باشد.
لازم به ذکر است، لزوم بهره مندی از برکات ماه رمضان، پالایش سرگروه ها، آموزش و توانمند سازی ارکان صالحین، حضور پرنگ و کمک به مناطق سیل زده، حمایت از سرگروه‌های صالحین جهت کار تربیتی و محتوادهی به ارکان صالحین از تاکیدات سرمربیان صالحین در این جلسه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها