مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

تقدیم 35 شهید زنجانی در عملیات رمضان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: استان زنجان در عملیات رمضان 35 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که مدال افتخاری برای استان محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۳۵۵۷۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی کاظمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عملیات رمضان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) در ساعت۲۱و۳۰دقیقه شامگاه ۲۳ تیر ماه سال ۶۱ با رمز «یا صاحب‌الزمان ادرکنی» در منطقه عملیاتی شلمچه در شرق بصره آغاز شد.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان زنجانی در این عملیات تصریح کرد: در عملیات رمضان که یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود 64 رزمنده زنجانی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه مردم ولایتمدار و رزمندگان استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس صحنه های به یاد ماندنی رقم زدند، افزود: رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشته و از خاک میهن دفاع کردند.

کاظمی با اشاره به اینکه ماه رمضان یکی از پربرکت‌ترین ماه‌های سال است، به ویژه برنامه های بنیاد شهید در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزارها، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان، برگزاری یادواره شهدا و جمع خوانی قرآن کریم در 40 حسینیه مزین به نام شهدا در سطح استان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

همچنین در ماه مبارک رمضان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز عملیات رمضان جهت حضور در ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان دعوت خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار