استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق از سوی کمیته های ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: امسال هم باید مراسمی در خور شأن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۰۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته این استان جزو استان های برتر در برگزاری مراسم بزگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بوده است، گفت: امسال هم باید مراسمی در خور شأن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب از سوی کمیته های  ستاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم گفت: از فردا کمیته ها برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند؛ مخصوصا اینکه امسال این مراسم با تعطیلات ایام عیدفطر نیز همراه شده است می طلبد که برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب است، گفت: فرمانداری ها نیز برنامه ریزی لازم برای استقبال از زائران و عزاداران این مراسم را داشته باشند؛ سپاه و بسیج هم مسئولیت سنگینی در این زمینه بر عهده دارند.

آقازاده به روز قدس هم اشاره کرد و گفت: لازم است برای برگزاری مراسم روز قدس هم از همین امروز برنامه ریزی ها در دستور کار قرار گیرد تا شاهد حضور گسترده ملت ایران در این روز مهم باشیم؛ دستگاه ها موظف هستند برنامه های خود را ارائه کنند.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت ها برای گرامیداشت بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) باید به کار گرفته شود، گفت: امسال از استان مرکزی 5 هزار عزادار روح الله به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات