مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: شهید مطهری نماد فرهنگ و علم است و ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و این شخصیت را در زندگی الگو قرار داد کشور ما و معلمین ما باید به شهید مطهری افتخار کنند ایشان یک فرد انقلابی و کامل بود.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، نهضت روشنگری ویژه معلمان و فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه این قشر از جامعه در سالن آفرینش شهرستان قصرقند برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم بامری، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سچاه و بسیج گفت: مقام و جایگاه معلم در والاترین جای آسمان قرار دارد، معلم نماد فرهنگ یک کشور است.

وی افزود:معلمان ما باید علاوه بر تدریس علم به دانش آموزان، به آن‌ها احترام به والدین و یادگیری قرآن را یاد دهند تا هر دانش آموز اسوه‌ای از یک فرد کامل باشد و فرهنگ کشور و استان و شهرستان ما نمونه‌ی کامل برای همگان بشمار رود.

حجت الاسلام بامری در پایان خاطر نشان کرد: شهید مطهری نماد فرهنگ و علم است و ما باید راه ایشان را ادامه دهیم و این شخصیت را در زندگی الگو قرار داد، کشور ما و معلمین ما باید به شهید مطهری افتخار کنند ایشان یک فرد انقلابی و کامل بود.

گفتنی است در پایان برنامه از معلمین نمونه شهرستان قصرقند با حضور مسئولین شهرستان تجلیل و تقدیر و شد.
ارسال نظرات