خلفی زاده در نشست مربیان حلقه‌های صالحین:

هدف از تهاجم فرهنگی، تبدیل نیرو‌های جوان به عناصر ضعیف و کسل کننده

مربی حلقه صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در نشست مربیان حوزه در تشریح مسائل روز و مشکلات اقتصادی جامعه و سیاست دولت، مبنی برسیاست نارضایتی مردم، هدف از تهاجم فرهنگی در فضای مجازی را تبدیل نیرو‌های جوان و مومن انقلابی به عناصر ضعیف و کسل کننده عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  نشست مربیان حلقه‌های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد به همت تعلیم و تربیت حوزه برگزار شد.
"خلفی زاده " در ارائه بحث اخلاقی با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و گشوده شدن در‌های رحمت وبرکات الهی وسفره الهی برای عموم، اذعان داشت: قرآن مانند اغذیه این سفره معنوی است که بهره مندی ازاین سفره معنوی باعث میشود مورد رحمت و مغفرت پروردگار قرار بگیریم.
وی در بیان سیره اخلاقی علما مانند امام خمینی رحمه الله در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: امام خمینی (رحمه الله علیه) جلسات و سخنرانی‌ها را دراین ماه تعطیل وبه درک فیوضات و استفاده معنوی از این ماه می‌پرداختند.
مربی حلقه صالحین حوزه با اشاره به حدیثی از پیامبر که به اسامه فرمودند::خداوند زبان گرسنه و شکم خالی را دوست دارد همچنین حدیث دیگری از آن حضرت که فرمودند: "قٌرة عَینی فُی الصلاة و الصوم ",افزود: بهترین زمان برای کسب تقوا و خود سازی استفاده از فضای ماه مبارک رمضان است.
وی در ادامه در تشریح مسائل روز و مشکلات اقتصادی جامعه و سیاست دولت، مبنی برسیاست نارضایتی مردم به نارضایتی گسترده مردم از این وضع اشاره نمود و هدف از تهاجم فرهنگی در فضای مجازی را تضعیف اعتقادات نیرو‌های جوان و مومن انقلابی و تبدیل ان‌ها به عناصر ضعیف و کسل کننده عنوان کرد.
مسئول امربه معروف و نهی از منکر حوزه در ادامه با تصریح اینکه فضای مجازی نقش اصلی را در ترویج اطلاعات جعلی و شایعه پراکنی انجام میدهد و هدفی جز ناامید کردن مردم ندارد، برحضور فعال در فضا‌های مجازی جهت جلوگیری از ایجاد شایعه و. همچنین برپایی نهضت مطالبه گری از مسئولین مربوطه و نظارت در فضای مجازی توسط افراد جامعه تاکید نمود.
برگزاری کار‌های تمییز فرهنگی و بنا به فرموده مقام معظم رهبری "آتش به اختیار "توسط نیرو‌های مومن انقلابی و ایجاد کتابخانه جهت در اختیار قرار دادن محتوا‌های مفید و مورد نیاز سرگروه‌ها در تمامی رده ها‌ی سنی از جمله راهکار‌های ارائه شده در این نشست بود.
در اختیار قراردادن جزوه " ولایت فقیه " به مربیان حاضر در جلسه که توسط یکی از مربیان گرد آوری شده است؛ و تلاش مضاعف سرگروه‌ها و مربیان جهت برنامه ریزی. به منظور تهیه محتوا‌های سازنده در جهت خنثی نمودن نقشه‌های دشمن با توجه به فعالیت و نقشه‌های دشمن برروی کودکان و نوجوانان (مانند سند ۲۰۳۰) وفقر مذهبی و عقیدتی فرزندان از مصوبات این نشست بود.
در پایان به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و مقام معلم با اهدا گل از مربیان حاضر در نشست تجلیل به عمل امد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار