بافت قالی صحن حضرت زینب (س) در مهریز

با حضور فرماندار مهریز و امام جمعه دهستان بهادران، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۳۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهستان بهادران مهریز برگزار شد.
فرماندار مهریز در این جلسه ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این ستاد گفت: کمک مردم به بازسازی عتبات عالیات و همچنین مکان‌های مذهبی در کربلا، نجف اشرف و سامرا در عراق بخشی از وظایف دینی مسلمانان است که نیازمند کمک و همراهی شهروندان ولایتمدار این منطقه است.
رضا زارع زاده مهریزی افزود: کمک به بازسازی عتبات نشان دهنده ارادت مردم به اهل بیت عصت و طهارت (ع) است.
وی ادامه داد: ساخت و مرمت مکان‌های مذهبی و قبور مطهر ائمه حتی با کمک‌های مادی و محدود نقش مهمی در تقویت ارزش‌های الهی و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان در تضعیف ارزش‌های دینی دارد.
فرماندار مهریز با اشاره به اینکه مردم شهرستان تاکنون همکاری خوبی با ستاد عتبات داشته اند به تداوم این همدلی و کمک‌های مادی و معنوی تاکید کرد.
به گفته زارع زاده مهریزی مردم مومن، ستاد عتبات عالیات را در اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی حمایت می‌کنند که این موجب رضایت حضرت حق است.
همچنین امام جمعه دهستان بهادران مهریز گفت: یکی از امور فرهنگی و معنوی کمک به بازسازی و مرمت مکان‌های مقدس به خصوص در عراق است.
حجت الاسلام «میرزا محمود فتاحی» افزود: مردم ولایتمدار برای کمک به عتبات عالیات این ستاد را یاری کنند و نقشی در مرمت و ساماندهی قبور مطهر ائمه داشته باشند.
دهستان بهادران با سه هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری جنوب شهر مهریز قرار دارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار