حجت الاسلام علم الهدی در جمع سبزپوشان سپاه سلمان:

نتیجه کار صادقانه شهادت در راه خدا است

حجت الاسلام علم الهدی در جمع پاسداران سیستان و بلوچستان گفت: باقی ماندن نام اسلام به برکت اخلاص و خون شهداست ما باید برای عاقبت به خیری به شهدا تأسی و از آنها الگو پذیری داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علم الهدی، سخنران اعزامی از قم در فاطمیه سپاه سلمان به مناسبت ماه مبارک رمضان در جمع پاسداران  ضمن تبریک ماه رمضان گفت: اگر مسئولیت افراد به درستی انجام شود و هر انسانی که مراقب نفس خود باشد به درجات عالیه می رسند.
 
وی اولین ویژگی اخلاق اداری را  مبارزه با نفس دانست و افزود: مسئولین با درنظر گرفتن خدا اعمالی را که انجام می دهند باید با خلوص نیت باشد.

حجت الاسلام علم الهدی بیان کرد: تمام توجه مسئول باید رضای خدا باشد افرادی که مسئول جامعه هستند باید خود را خدمت گذار جامعه بدانند زیرا بالاترین عبادت به خدا خدمت به خلق خداست.
 
سخنران اعزامی از قم تصریح کرد:  خدمت به خلق، خدمت به خداست که افراد باید از توجهات نفسانی دور باشد و زمانی که از توجهات نفسانی دور باشند نیت و عمل آنها خالص می شود.

وی با اشاره به این مطلب که افراد مادیگرا اعمالشان با خلوص نیت نیست، اظهار داشت: خداوند اعمال ما را می سنجد، نتیجه کار صادقانه شهادت در راه خداست، چرا که شهید مانند شمع می سوزد چون شمع خودش می سوزد به اطرافیان خیر و نور می دهد، ظلمت را بر می دارد .
 
علم الهدای باقی ماندن نام اسلام را به برکت اخلاص در عمل  و خون شهدا دانست و تصریح کرد: برای عاقبت به خیری به شهدا تأسی کنیم و آنها را الگوی خود قراردهیم، شهدا با ایثار جان خود در راستای  پاسداری از ارزشهای انقلاب ، گام برداشته اند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهداست ،پاسداران باید در جهت فرهنگ سازی به وجود آمدن امنیت تلاش بیشتری کنند.
ارسال نظرات