خبرهای داغ:
مراسم هفته عقیدتی سیاسی در سالن همایش‌های شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم برگزار و طی آن از ۳۹ مربی عقیدتی برگزیده ناحیه امام حسین (ع) تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۵۷۸۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئولان، کارکنان و بسیجیان منتخب ناحیه بسیج امام حسین(ع) در سالن همایش‌های شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) طی سخنانی به موضوع هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت.

همچنین در همایش فوق که امام جمعه قنوات نیز میهمان ویژه آن بود، گزارش تصویری از اقدامات ناحیه امام حسین (ع) پخش شد و سپس از ۳۹ مربی نمونه ناحیه در بخش‌های عقیدتی سیاسی، تعلیم و تربیت، آموزش و ... با اهداء هدایایی قدردانی گردید.

برگزاری کلاس های «ذکر» در ناحیه امام حسین (ع)
همچنین به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسین (ع) کلاس‌های نورالمبین شامل جلسات «ذکر مبارک» تفسیر سوره حمد و «اخلاق» برای پایوران ناحیه امام حسین (ع) و نیز روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برای کارکنان وظیفه از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها